Klip promujący Warszawę na Euro 2012 kosztował miasto 500 tys. złotych. Oglądając go w pierwszej chwili odniosłem wrażenie, że to reklama PERMENA, choć trochę przegięta bo facet goniący kobietę sprawia wrażenie "niecnych" zamiarów zwłaszcza, że pościg za ową kobietą poprzedzony jest widoczną erekcją mężczyzny. Dlatego nie byłbym sobą jakby nie pokombinował z tym filmikiem ;o)
Oryginał jest tutaj:
Prawdopodobnie to pomysł zerżnięty z tej reklamy Fujitsu:
Moja przeróbka tutaj:
A tutaj moje skojarzenie z PERMENEM:
Zapewne ostatnia wersja najlepiej pasuje do tego pomysłu;o)
- Zaloguj się aby dodawać komentarze
- 1957 widoków
@małyy5 - Świetne
Przeróbki super!
Świetne! zwłaszcza permen ;)
Można wykopać
Malyy,
@malyy5
@malyy5
pewnie chodziło o to, by warszawiacy tak reagowali na widok HGW
super !