17-18.02.2011r Konferencja goni konferencje ws Katastrofy Smoleńskiej.

Przez malyy5 , 19/02/2011 [08:11]
dni 17 i 18 lutego okazały się dniami pełnymi konferencji w sprawie Katastrofy Smoleńskiej . 1)-17.02.2011r Konferencja "Rosyjskich Specjalistów "w RIA-NOVOSTI w skrócie:trzech starych dziadów pieprzyło głupoty przedstawiając rosyjską prawdę czyli kłamstwo (koledzy tych fachowców z TVN zapewne)skrót: 2)-17.02.2011r Konferencja Komisji Millera ws wypowiedzi w Konferencji "Rosyjskich Specjalistów",delikatnie stwierdziła"specjaliści nie mieli kompletnej wiedzy" 3)-18.02.2011r godzina 12.00 Konferencja Prokuratury Wojskowej zorganizowana po powrocie polskich prokuratorów z Rosji.Prokuratorzy Polscy uczestniczyli w przesłuchaniach kontrolerów z wierzy Smoleńsk Północny .Jak zwykle zasłaniając się tajemnicą postępowania prokuratorzy w zasadzie nie powiedzieli nic. 4.18.02.2011r godzina 14.00 Konferencja Prokuratury Rosyjskiej - zapewne licząc się z tym ,że Polscy Prokuratorzy powiedzą za dużo będzie Rosyjski odwet,ale lipa no i doszło do ciekawego zdarzenia: No ale tak cały czas słyszymy o symulatorach na których powinni ćwiczyć polscy piloci ,"za mało wyszkoleni","niedoświadczeni","mało trenowali w symulatorach" .Cóż dziwi mnie to strasznie gdyż juz wiadomo jakie naloty mieli piloci,że I i II pilot znali perfekt rosyjski i terminologię lotniczą oraz fakt że mjr Protasiuk dokonał rzeczy wręcz niemożliwej, a mianowicie przeleciał Ocean Atlantycki z między lądowaniami (Misja humanitarna Haiti) uszkodzonym Tupolewem!!!uszkodzony był system ABSU -czyli popsuty między innymi autopilot!!! No i znalazłem symulator lotów Tu-154 w Samarze kolesie sobie nakręcili ,zobaczcie sami o co tak d... tłuką z tym symulatorem szok: Teraz już widać dlaczego wielu polskich pilotów mówiło,że symulatory są przestarzałe a ćwiczenie na nich bezsensu ,pomijając fakt że kokpit Tu-154M zasadniczo równi się od Tu-154...
Domyślny avatar

andrew001 (niezweryfikowany)

14 years 7 months temu

Wiele w zyciu widzialem, ale to wyglada albo na kiepski zart albo na kpiny, chyba ze jest to skombinowane wysilkiem pilota amatora w jego prywatnym garazu. Jesli natomiast tak wyglada ten symulator to nic zadziwic nie moze w pracy rosyjskich kontrolerow lotu na Smolenskim lotnisku, ktorzy z pewnoscia maja dostep do podobnie technologicznie zaawansowanych urzadzen naprowadzajacych.
Admin

Admin

14 years 7 months temu

Ten wyżej jest na uniwersytecie w Samarze, a piloci szkolą się na symulatorze w zakładach lotniczych Aviakor.
malyy5

malyy5

14 years 7 months temu

Dzięki:) Pozdrawiam:)