Gen. Krzysztof Parulski nie zostanie przesłuchany w sprawie katastrofy TU-154M

Przez Pluszak , 13/09/2010 [16:31]
Naczelny Prokurator Wojskowy generał Krzysztof Parulski nie będzie świadkiem w sprawie katastrofy smoleńskiej. Podległa mu Prokuratura Wojskowa odrzuciła wniosek pełnomocnika prawnego Jarosława Kaczyńskiego o przesłuchanie gen. Parulskiego. Gen. Krzysztof Parulski był jedynym Polakiem obecnym w czasie procedury sekcji zwłok Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego. Na pytania dziennikarzy o dodatkowe szczątki innej osoby które miały się znajdować na stole sekcyjnym wraz ze szczątkami prezydenta RP odmawia odpowiedzi. Prokuratura nie chce przesłuchać Parulskiego, gdyż jak tłumaczy okoliczność, która ma być udowodniona nie ma znaczenia dla sprawy. To cytat z prokuratorskiej odmowy przesłuchania prokuratora Parulskiego. Uzasadnienie jest tajne, bo materiały dotyczące sekcji zwłok prezydenta znajdują się w kancelarii tajnej. Na jakiej podstawie Prokuratura twierdzi co ma znaczenie a co nie ma znaczenia dla sprawy? Przecież nie przesłuchali Gen. Parulskiego. Mec. Rogalski, pełnomocnik prawny Jarosława Kaczyńskiego zwraca uwagę, że wniosek o przesłuchanie Naczelnego Prokuratora Wojskowego odrzucili prokuratorzy wojskowi - a więc jego podwładni - mimo że wniosek został pierwotnie złożony u Prokuratora Generalnego, czyli przełożonego Parulskiego. Gdyby przesłuchanie doszło do skutku to byłoby ono co najmniej nietypowe, generała Krzysztofa Parulskiego musieliby przesłuchiwać jego podwładni. Wydawałoby się że polski naród powinien się już dawno zapoznać z protokołem sekcji zwłok Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, ale protokół ten jest tajny. Polska nie otrzymała protokołów sekcji zwłok pozostałych ofiar katastrofy TU-154M. Jeśli istnieją protokoły sekcji zwłok pozostałych ofiar katastrofy rządowego Tupolewa to moim zdaniem powinny te protokoły już dawno być w Polsce. Czy istnieją protokoły sekcji zwłok wszystkich ofiar katastrofy TU-154M? Jeśli istnieją protokoły sekcji zwłok wszystkich ofiar katastrofy TU-154M to dlaczego jeszcze nie zostały one przekazane do Polski? Jeśli protokoły sekcji zwłok wszystkich ofiar katastrofy zostaną przekazane do Polski to czy będą one jawne czy tajne dla rodzin ofiar katastrofy, pełnomocników tych rodzin?
Polaczek

czy zwróciłeś uwagę na to że wnioski składane przez mecenasów są odrzucane przez prokuraturę ? Dlaczego mecenasi na tym etapie postępowania nie składają wniosków, które są możliwe do zrealizowania ze względu na brak jakichkolwiek przeszkód dla toku postępowania ? Druga sprawa to mecenas Rogalski przecież tak mocno zachwalał pracę polskiej prokuratury, a żaden ze złożonych wniosków nie został zaakceptowany. Mam wrażenie, że polska prokuratura jest do bani lub mecenas składa niewłaściwe wnioski.
Domyślny avatar

nietoperz (niezweryfikowany)

15 years 1 month temu

waaadza wie najlepiej kogo trzeba a kogo nie trzeba przesłuchać i to....bez przesłuchania:). Pozdrawiam
malyy5

malyy5

15 years 1 month temu

będzie lipa do czasu jak rząd się zmieni,będzie podobnie jak z aferami hazardowymi itd,piloci winni,kontrolerów błąd nieistotny,mgła,sprzęt na lotnisku najlepszej klasy bo certyfikowany przez MAK-które prowadzi śledztwo w swojej sprawie. Lech Kaczyński miał rację gdy mówił o "potakiwaczach lubiących poklepywanie i hasło:"ja,ja jawoll!". A co spadnie z Putina stołu dopadają jak dogi u Hrabiego z "Janosika"i pałaszują oblizując podłogę,a kto by stanął im na drodze będzie opluty i pogryziony...
PiSanka

To oczywiste, że jako przyczynę i tak podadzą winę jak nie Prezydenta to pilota. RadSik z Grasiem mówią, żeby "Kaczyński poczekał na końcowy raport komisji i wtedy się okaże kto jest odpowiedzialny". Tak, oni już doskonale wiedzą jaki ten raport będzie i kogo wrobią...
Domyślny avatar

nietoperz (niezweryfikowany)

15 years 1 month temu

coraz więcej ekspertów ma wątpliwości...Kapitan Janusz Więckowski, dzisiaj Beata Gosiewska też wspomina o niemieckim ekspercie od nawigacji: - Rozmawiam z ekspertami, którzy mówią, że stenogramy ujawnione przez MAK są niewiarygodne. Tłumaczą, że analizując parametry lotu - wysokość i czas, wychodzi, że momentami samolot leciał z prędkością, z jaką nie utrzymałby się w powietrzu. Niepokoi minie to, że władze i prokuratura są głuche na wypowiedzi np. Marka Strassenburgera Kleciaka (specjalisty odpowiedzialnego za rozwój systemów trójwymiarowej nawigacji w koncernie Harman Becker w Niemczech – przyp. red.). Z wypowiedzi ekspertów wynika, że doszło do elektronicznego zakłócenia nawigacji, a więc zamachu. Eksperci mówią, że jest to metoda stosowana od lat 70 i dziwi mnie, że polska prokuratura nie skupia się na wykluczeniu tej hipotezy. LINK

Domyślny avatar

Od.podajdalej11 Sept. 11/2010 USA Poniewaz Rosyjski Międzypaństwowy Komitet Lotniczy "MAK" uwaza ze zaloga Tu-154 byla zle przygotowana, to dobrze ze mamy drugi taki sam samolot Tu-154. Proponuje przygotowanie zalogi wedlug instrukcji "MAK". Zglaszam sie na ten lot i zapraszam tych co pragna sie przekonac o efektach ladowania gdy pilot ufa swiatlom lokacyjnym lotniska bezgranicznie, bo dla niego tylko to sie liczy.(bo jest debesciakiem) 1) Pierwsze ladowanie proponuje z "debesciakiem" gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione wedlug "MAK” 2) Drugie ladowanie proponuje z "debesciakiem"gdy swiatla lokacyjne lotniska sa ustawione zdradziecko. Oraz licze na to ze bedzie mial odwage poleciec z nami Posel Pan Janusz Palikot Z wyrazami podziekowania dla wszystkich osob zainteresowanych moja propozycja. Mr. Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotnictwa Polskiego absolwent T.S.W.L. P.S.Jestem pewny ze “debesciak” Nas uratuje i ominie przeszkody napotkane podczas 2 ladowania . Odp.do; [email protected] wiecej info na haslo,Mr.jan tarwid === MAK: The crew of the TU-154 was badly prepared. Because the Russian International Aviation Committee, "MAK", supposes that the crew of the TU-154 was badly prepared, it is good that we have another identical TU-154. I am proposing a preparation of the crew according to the instructions of “MAK". I am presenting myself for this flight and am inviting all those who want to be convinced about the effects of the landing, when the pilot trusts without reservations the location lights of the airport. For him, it's the only thing that counts (because he is a "debesciak"). 1) I am proposing first landing with a “debesciak” when the location lights are arranged according to "MAK" instructions. 2) I am proposing a second landing with a "debesciak" when the location lights are arranged traitorously. I am also anticipating that deputy Mr. Janusz Palikot will have the courage to fly with us. With expressions of thanks to all persons interested in my proposition, Mr. Jan Tarwid, corporal of the Reserve of the Polish Air force, graduate of T.S.W.L. Please send answer to: [email protected]
malyy5

malyy5

15 years 1 month temu

oglądam i oglądam to urwane skrzydło i tak jakoś mi się nie zgadza jego rodzaj uszkodzenia tzn zniszczenie wygląda jakby samolot leciał do tyłu,ale to tak na marginesie. Pozdrawiam
Domyślny avatar

podajdalej11 (niezweryfikowany)

15 years 1 month temu

Od.podajdalej11 Sept, 19/2010 Na podstawie zdjecia lotniska wiem gdzie ustawic swiatla zdradzieckie.Z pomoca mojej zagadki szachowej pn "Przeslanka DO wypadku" latwo to wytlumacze osobom upowaznionym. Jak wiemy Smolenskie lotnisko jest lotniskiem wojskowym. Mozliwe ze w trakcie ladowania naszego samolotu Tu-154 odbywaly sie planowane cwiczenia ladowania na zdradzieckie swiatla. Wiecej prosze szukac pod haslem Mr.jan tarwid albo 47Szps. Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps
Domyślny avatar

podajdalej11 (niezweryfikowany)

15 years 1 month temu

Od.podajdalej11 Sept 14/2010 USA Pozwolcie ze zapytam i zaproponuje Rodakom,by pytali kiedy? obecnie zyjacy Prezydenci RP zaczna dochodzenie wykluczajace ponad wszelka watpliwosc udzial Prezydenta RP, Ryszarda Kaczorowskiego w decyzi wymuszania ladowania w Smolensku i wspolnego picia alkoholu z Prezydentem RP, Lechem Kaczynskim . Uwazam ze jest to wskazane w podziekowaniu za przekazane insygnia wladzy panstwowej. Mr.Jan Tarwid.Kpr.Rez.Lot.Pol.47Szps. Wiecej info na haslo,Mr.jan tarwid albo www.pluszaczek.com 1 P.S. Jezeli Prezydenci RP takiej woli nie maja to moze zaproponuja Panu Jaroslawowi Kaczynskiemu, role Ambasadora w tej sprawie jako 100% gwaranta wyjasnienia katastrofy Smolenskiej do konca. Zostawiajac sobie role kosultantow w tej sprawie. 2 P.S.Dziekuje wszystkim za pomoc.
Domyślny avatar

podajdalej11 (niezweryfikowany)

15 years 1 month temu

Od.podajdalej11 Sept 14/2010 USA Jan Tarwid Obywatel Polski 11 tully.Ln. Rochester. N.Y.14626 U.S.A. [email protected] Szanowni Poslowie. R.P. U.S.A. Rochester N.Y. Czerwiec 07 / 2010 W zwiazku z tragiczna katastrofa 2010 w Smolensku, wyslalem list w dniu 06/06/2010 do obecnie urzedujacego Prezydenta Pana Bronislawa Komorowskiego by Pan Prezydent i kandydaci na to stanowisko wzieli pod rozwage i dolaczyli do kompani prezydenckiej temat zwiekszenia bezpieczenstwa podrozy Prezydenta i osob mu towarzyszacych. W mojej ocenie uwazam ze obecnie obowiazujace ustawodawstwo powinno byc uzupelnione moimi propozycjami, ktore zawarlem w liscie do Prezydenta z dnia 06/06/2010. Propozycja pierwsza: 1) W mojej ocenie uwazam, ze Polski Prezydent i osoby mu towarzyszace mogly by opuscic teren Polski tylko gdy zostana spelnione nastepujace warunki podrozy a) Gdy zajdzie nieszczesliwy wypadek polska ochrona prezydenta ma prawo otoczenia miejsca wypadku, bezposredniego filmowania i jednoczesnego wysylania informacji do Polski w celu uruchomienia odpowiedniej pomocy. b) W razie potrzeby ma prawo uzycia broni w celu ochrony miejsca wypadku. d) Po wypadku polski prokurator ma prawo przeprowadzic wizje lokalna i przeprowadzic odpowiednie badania i symulacje odtwarzajace okolicznosci wypadku W/W, warunki podrozy powinny byc tlumaczone tym by uniknac antagonizmow i podejrzen. Propozycja druga: 2) Pragne zaproponowac do rozpatrzenia, a) By w przyszlosci na ziemi zawsze byl dodatkowy pilot z tej samej jednostki i mial bezposrednia lacznosc z kabina pilotow by mogli widziec sie nawzajem i w razie potrzeby uprzedzic o zagrozeniu. Propozycja trzecia: 3) Z racji tej, ze podobnie jak narod zydowski w chwilach tragedii jestesmy osamotnieni i aby skonczyc z taka sytuacja proponuje: a) Dac wyborcom pod rozwage sojusz wojskowy na wypadek militarnego zagrozenia obu narodow. Z wyrazami szacunku dla wszystkich poslow Naszej Ojczyzny Jan Tarwid Kapr. Rez. Lotictwa Polskiego apsolwent T.S.W.L. P.S. Pragne rowniez poinformowac szanownych Poslow o ulozeniu przezemnie na pamiatke Smolenskiej katastrofy zagadki szachowej pod nazwa "Crash landing 2010" ( zagadke ta wyslalem w liscie do Pana Bronislawa Komorowskiego Prezydenta R.P. w dniu 06/06/2010) -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Warszawa, 06/07/2010 K A N C E L A R I A S E J M U BIURO KORESPONDENCJI I INFORMACJI ul. Wiejska 4/6/8 00-902 Warszawa
Domyślny avatar

podajdalej11 (niezweryfikowany)

14 years 9 months temu

podajdalej11. Jesli masz odwage?. Jan.13/2011,USA. Moja odpowiedz na Raport MAK w nizej wymienionych wpisach. Click here: Sensacyjne zeznania pilota Jaka-40. To byl wyrok smierci dla Tu-154 Prosze o Click here: Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps.