Mam je już, tyle że w PDF-ie są jako skany, więc musiałbym przepisywać. Są dostępne na stronach MSWiA, ale serwer padł im chyba. Jak uda mi się to jakoś przerobić, to będę wrzucał. No to już są..
Najlepiej kliknąć FULLSCREEN i powiększać lupką ile się chce.
EDIT: Ostatnie słowa mogli sobie darować. Kretyni wszystko ujawnili, z przekleństwami włącznie. EDIT: Ze 100 metrów do 20 "zeszli" w 7 sekund. EDIT: "No to mamy problem" (dyrektor Kazana).
"W kabinach pasażerskich
To nie była "brzózka"
W końcowej fazie to już były takie fest brzózki. Może ta?
KTO ZERWAL LINIE ENERGETYCZNA O 10.39.
Jest już rozmowa z Fiszerem
Linię energetyczną mógł
Czy to na pewno zapisy czarnych skrzynek Tu-154 ?
moje przypuszczenie
W tym stenogramie jest zapis z 8 minuty PO katastrofie
C2 - to jest ciekawy wątek
Nietoperzu
[RMF]Pietrzak: Komunikaty kontrolerów mogły wprowadzić w błąd
To rosyjski kontroler z wieży na lotnisku w Smoleńsku utwierdzał załogę prezydenckiego tupolewa w przekonaniu, że maszyna jest w bezpiecznym położeniu - podkreśla w rozmowie z dziennikarzem RMF FM Mariuszem Piekarskim były dowódca 36. Pułku Lotnictwa Transportowego pułkownik Tomasz Pietrzak.
Uspokajające stwierdzenia kontrolera z rosyjskiej wieży mogły wprowadzić w błąd polskich pilotów. Hasło "na kursie i na ścieżce" załoga tupolewa w ostatniej minucie lotu słyszała trzy razy - na 4, 3 i 2 kilometry przed progiem pasa. A to oznacza że według kontrolera lotu samolot podchodził zgodnie z prawidłowym położeniem; że tak właśnie pokazywały przyrządy i radary kontrolera.
Czyli utrzymując ścieżkę trzystopniową schodzą do lądowania, czyli wszystko jest ok. - tłumaczy pułkownik Tomasz Pietrzak. Także wysokość. Jest to taka wirtualna kreska na radarze kontrolera, który porównuje wysokość samolotu. On więc to widzi: jak mu się to zgadza, pokrywa mu się w zakresie tej kreski, tej tolerancji, to mówi ok. Jeśli byłoby coś nie tak, to powiedziałby: skręćcie w prawo, w lewo, nabierzcie wysokości, zniżcie. To, co powiedział na końcu: horyzont, horyzont.
Zastanawiające dla pułkownika Pietrzaka jest, dlaczego tak późno kontroler komunikował "horyzont", czyli, że samolot jest zbyt nisko. A to - jak dodaje - wymaga informacji, co działo się na wieży w Smoleńsku, na jakim sprzęcie pracował kontroler lotu i czy był to sprzęt sprawny.
Wczoraj rząd ujawnił stenogramy rozmów polskich pilotów - zawierają ostatnie 38 minut lotu tupolewa. Rozmowy w kokpicie zostały spisane przez Międzypaństwowy Komitet Lotniczy w Moskwie.Zapis w poniedziałek przywiózł z Rosji do Warszawy szef MSWiA Jerzy Miller. Wiele fragmentów wciąż nie zostało zidentyfikowanych. Są również problemy z rozpoznaniem wszystkich rozmówców. W kokpicie słychać, oprócz załogi, również dyrektora protokołu dyplomatycznego Mariusza Kazanę i generała Andrzeja Błasika.
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-pietrzak-komunikaty-kontrolerow-mogly-wprowadzic-w,nId,281306
Mariusz Piekarski RMF FMZwróciłem też na to uwagę
@c2