Reklama z „przymrużeniem oka”. Dla wszystkich , którzy zrozumieją jest doskonała ! Dla tych co nie zrozumieją mamy mała podpowiedź. Tez z przymrużeniem oka.
Nie spodobał się Wawel, ale wzrosła sprzedaż. Młodzież nas poprze !!
powód – sami zobaczcie -
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embed…
A wszystkim co nie wiedzą o co chodzi podpowiem – Zimny Impuls ! Widowiskowa katastrofa ! Tłum ofiar ! Nieudane lądowanie !
I żadnych SKOJARZEŃ z tym co wicie, rozumicie - my som przeca całkiem apolityczni , a jakby co wyjaśniamy, że wasze skojarzenia ze Smoleńskiem i Lechem są nie na miejscu !
Browary „Lecha” wypuściły nową reklamę. Naprawdę nie wiem, prowokacja, głupota, czy nie zrozumienie, że w tych kilka miesięcy czas się zmienił ?
A może tylko spece od reklamy przegapiły, że jakoś młodzież jednak bardziej za Lechem niż za „Lechem” ?
Pożyjemy zobaczymy, na razie jest niesmacznie.
Osobiście „lecha” i tak nie piję, wolę Amberka, Specjala lub Kasztelana – byle niepasteryzowane, tak że akurat nie napisałem antyreklamy bo jest mi to obojętne.
- Zaloguj się aby dodawać komentarze
- 767 widoków