Katastrofa TU-154 101 – MAK raport końcowy & polskie uwagi ( do pobrania )

Przez Pluszak , 12/01/2011 [17:04]
Katastrofa TU-154 101 – MAK raport końcowy & polskie uwagi ( do pobrania ) W dniu dzisiejszym tj. 12 stycznia 2010 Międzypaństwowy Komitet Lotniczy ( MAK ) opublikował raport końcowy dotyczący katastrofy rządowego TU-154M. Polskie uwagi do raportu końcowego MAK ( przesłane w grudniu 2010 pocztą dyplomatyczną do Rosji przez szefa MSWiA Jerzego Millera )

Angielska wersja finalnego raportu MAK w sprawie katastrofy TU-154M 101 ( plik o wielkości 23,6 MB )

Rosyjska wersja finalnego raportu MAK w sprawie katastrofy TU-154M 101 ( plik o wielkości 24,6 MB )

Polskie uwagi do raportu końcowego MAK ( plik o wielkości 29,3 MB )

Domyślny avatar

podajdalej11 (niezweryfikowany)

14 years 9 months temu

Od,podajdalej11 Jan,13/2011,USA W odniesieniu do wpisu z dnia 01/12/2011 w interia.pl, cytat:1) " Mówiąc o statusie lotu z 10 kwietnia 2010 r., Anodina powiedziała, że rejs ten był "jednorazowym lotem dotyczącym międzynarodowego transportu osób". Oraz cytat:2) We krwi Dowodcy Sil Powietrznych gen. Andrzeja Blasika stwierdzono obecnosc alkoholu - ujawnila Anodina, prezentujac ostateczny raport MAK. Poinformowano,ze chodzi o 0,6 promila alkoholu we krwi". Jezeli to prawda, ze zaloga dowiedziala sie, ze uczestniczy w JEDNORAZOWYM LOCIE to jak wiemy w tradyci slowianskiej jest picie alkoholu przed pewna smiercia. Bez szachownicy tego nierozbierosz, oraz bez dokladnego sprawdzenia przez Polakow i Rosjan co widzieli Piloci i Tachnik przez mgle podczas katastrofy Smolenskiej.Jest to bardzo smutne ze piszemy o mgle przez tyle miesiecy mimo to MAK, Polacy jak i Rosjanie boja sie zobaczyc co widzieli Piloci i Technik przez mgle podczas katastrofy Smolenskiej. Dla tych Polakow i Rosjan co boja sie poleciec i to sprawdzic proponuje kupic Smolenska lampe lotniskowa i ustawic ja na koncu 50 metrowej rury gazowej i puszczac mgle z elektrocieplowni o roznej konsystenci.Dodatkowo trzeba umiescic w rurze otwor w odleglosci okolo 10 metrow od lampy w celu przemieszczania galazek drzew.Pomyslodawca i wlasciciel pomyslu, Mr.Jan Tarwid.Kapr.Rez.Lot.Pol.47Szps. Pamietajmy, ze pilot zawsze laduje na swiatla!,albo widoczne do ladowania miejsce. Wiecej info w celu unikniecia podobnej katastrofy w przyszlosci pod haslami; Przeslanka do wypadku, Mr.jan tarwid, 47Szps, swiatla zdradzieckie, 2 karteczki kaprala Jana Tarwida . YouTube - Jak wyglada mgla w Smolensku? P.S.Lampe smolenska mozna zastapic ogniskiem wzorem ladowan okresu II Wojny Swiatowej. Wskazene jest sprawdzic jak kontroler lotniska w Smolensku kontroluje swiatla podejscia do ladowania?. W wyniku tej katastrofy polscy piloci i technicy nigdy nie beda ufac swiatlom podejscia do ladowania. Pilotom i technikom jest bardzo przykro, ze tak wielki procent Polakow nas opuscil i z uporem maniaka bezpodstawnie krytykuje zaloge samolotu niszczac przy tym dobre imie polskiego lotnictwa. Mozna to naprawic i uczynic w imie jednosci narodowej Pana Jaroslawa Kaczynskiego Ambasadorem w sprawie wykrycia przyczyn katastrofy Smolenskiej.Licze na to ze zagladanie do rury bedzie bardzo pomocne jak rowniez polecam patrzenie na swieczke przez zamglone okulary w ciemnym pokoju. Click here: Pamieci ofiar katastrofy TU-154M – 47 Szkolny Pulk Smiglowców .