poszukiwanie u pracownika empatii i świadomosci ekologicznej a u ucznia, nauczyciela, rodziny.. empatii i świadomości inkluzji

Przez Bożena Ratter , 08/02/2024 [19:08]

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Donald Tusk zapowiada nowe możliwości na rynku pracy, bardzo dobrze płatne stanowisko : specjalista ds. zrównoważonego rozwoju. Jest to zmiana wymuszona wprowadzeniem Zielonego Ładu.

Eksperci definiują: „Pracodawcy będą zmuszeni do jeszcze większego wdrażania strategii zrównoważonego rozwoju co poskutkuje poszukiwaniem u pracownika takich cech jak empatia ekologiczna i świadomość ekologiczna. Stąd konieczny u nich specjalista ds. zrównoważonego rozwoju by takich przyjmował do pracy.

Dostosowanie firm do zielonej transformacji będzie wymagało od organizacji niemałych zmian. W największym stopniu na nowo zostaną zdefiniowane umiejętności zrównoważonego rozwoju obszaru i środowiska a także sprzedaży i marketingu. Obszar zrównoważonego rozwoju środowiska był dotychczas rozumiany nie tylko jako wpływ organizacji na środowisko ale głownie jako zaplanowany i korzystny rozwój samej firmy zgodny z jej długofalowymi celami biznesowymi. Obecnie wdrażanie strategii zrównoważonego rozwoju dokonuje się na dużo głębszym poziomie  i dotyczy nawet takich kwestii jak życie prywatne pracowników”.  Wdrażanie strategii work-life balance itp. (Leszek Szymowski https://www.youtube.com/watch?v=angeJfX7WMg)

Czyli kandydat zapewnia specjalistę, że je tylko robaki, do pracy na rowerze, zimą pieszo, nie będzie miał dzieci, po miesiącu zmieni płeć , w domu wprowadzi te same rygory. Ciekawe, czy specjalista będzie wysyłał do mieszkania kontrolerów by sprawdzić czy jego wypoczynek jest zrównoważony.. Zdaniem Lenina nie ma żadnej sprzeczności między wolnością i najściślejszą kontrolą.

Również edukacja włączająca (inkluzja słowo wytrych)  zwana dla niepoznaki „wysoką jakością kształcenia” uruchomiła wielką kampanię świadomościową w ubiegłych latach – co wyjaśniała  w lipcu 2023 roku w Klubie Ronina pani Jolanta Dobrzyńska -członek Rady do spraw Rodziny, Edukacji i Wychowania przy Prezydencie RP.

Specjaliści ds. zrównoważonego rozwoju w edukacji już od lat edukowani są na  uczelniach wyższych na kierunkach gender studies (również na KUL). Nauczyciele, psychologowie wysyłani są na specjalistyczne szkolenia, pracownicy wspomagający do klas szkolnych na  3-miesięczne kursy-  wszystkie te działania służą pozyskaniu  świadomości i empatii gender.

Już takie kadry w szkołach działają, w tym psychologowie. Pracują nad odizolowaniem dzieci od wpływu rodziny wychowującej w tradycji chrześcijańskiej, sączą ideologię transseksualizmu by dzieci skupiły się  nad seksualnością i nabrały ochoty do zmiany płci.  Szkoła ma młodym zapewnić dobre samopoczucie. Jest to zmiana wymuszona zrównoważonym rozwojem w edukacji, który zmusza do przekierowania aktywności na nowe cele, nawet jeżeli są oderwane od rzeczywistości.

Nie ma tu mowy o zdobywaniu wiedzy  i kompetencji do suwerennego dorosłego życia – o czym alarmowali nauczyciele, psychologowie i eksperci zrzeszeni w Ruchu Ochrony Szkoły Ministerstwo Edukacji Narodowej w poprzedniej kadencji.

„Wysoka jakość kształcenia” we wszystkich dokumentach, unijnych, ONZ-kich, międzynarodowych, krajowych -  w żadnym wypadku nie oznacza wysokiego poziomu edukacji –wyjaśnia ekspert pani Jolanta Dobrzyńska.

Oznacza różnorodność edukacyjną. Czyli nauka w tej samej klasie ma być na poziomie „wiedzy” przyswajanej zarówno przez ucznia o wysokim poziomie rozwoju jak i o głębokim upośledzeniu intelektualnym czy niedostosowanym społecznie.

Już w tej chwili kształcą się nauczyciele w tzw. projektowaniu uniwersalnym zamiast podstaw programowych. Nauczyciel jest zobowiązany dopasować program do osoby o najmniejszej sprawności intelektualnej i cała klasa wykonuje działania dostosowane do niesprawności intelektualnej, również tej w stopniu głębokim.

To jest  ta inkluzja. Nie będzie można mówić  o tym, że są niesprawni  i sprawni uczniowie. Już zniknęła prawie jedna trzecia szkół specjalnych gwarantujących właściwą opiekę niepełnosprawnym intelektualnie. Rodzice nie mają dostępu do szkół specjalnych i będą zmuszeni oddać dziecko do szkoły ogólnodostępnej. Wyniki badań wskazujące na niesłuszność takich działań nie są publikowane. Na te „nowe cele” idą duże pieniądze.

W dniu 30.01.2024 r. przedstawiciele organizacji zrzeszonych w Ruchu Ochrony Szkoły spotkali się z Wiceminister Edukacji, panią Izabelą Ziętką w celu uzyskania odpowiedzi na szereg pytań dotyczących aktualnych i przyszłych problemów polskiej szkoły. „Na wiele z zadawanych pytań – w tym dotyczących edukacji seksualnej i zmian programowych – nie uzyskaliśmy, niestety, od pani minister konkretnych odpowiedzi. Dowiedzieliśmy się jednak, iż kontynuowane będzie realizowanie projektu szkodliwej edukacji włączającej, a w tym stworzenie 308 nowych placówek – Specjalistycznych Centrów Wspierania Edukacji Włączającej. W naszej opinii przyczyni się to do wysycania kadry najlepszych specjalistów ze szkół specjalnych i w efekcie doprowadzi do osłabienia tych placówek, a w przyszłości – do ich likwidacji”.

RODZICU – Nie czekaj aż Twoje dziecko zostanie zawłaszczone przez ideologię, obcą Twojemu systemowi wartości  – ZAINTERESUJ SIĘ JUŻ TERAZ.

Ruch Ochrony Szkoły na bieżąco informuje o stanie działań w sferze edukacji i zaprasza wszystkich zatroskanych i odpowiedzialnych za przyszłość młodego pokolenia, by aktywnie uczestniczyć w działaniach w ich interesie, by  stali się pełnowartościowymi, świadomymi swojej wartości i praw obywatelami.