Pomysł EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ, czyli próby gruntownej przebudowy polskiego systemu edukacji ( bardzo dobrego na tle innych państw) tak, aby nie tworzyć ludzi, którzy mają jakąś konkretną wiedzę ale takich, którzy będą taką plasteliną nowego światowego porządku, jest budowany rękoma organizacji międzynarodowych ONZ i UE ściśle ze sobą współpracujących- rozmawiają Paweł Chmielewski z Bartoszem Kopczyńskim, Pch24tv.
Obowiązek likwidacji wszystkich instytucji zajmujących się osobami niepełnosprawnymi, przyjął polski rząd w czerwcu ubiegłego roku w ramach umowy z Komisją Europejską w sprawie funduszy strukturalnych. Jest on opisany w załączniku nr 5 wydanym przez Komitet ds. Osób Niepełnosprawnych ONZ.
ONZ zaprojektował nie tylko globalną dyktaturę edukacyjną. Kolejny pomysł ONZ to projekt globalnej dyktatury sanitarnej czyli uznania "centralnej roli WHO (ponad państwem) w zakresie zapobiegania, gotowości i reagowania na pandemię jako organu kierującego i koordynującego na poziomie międzynarodowym, zwołującego i generującego dowody naukowe".
Po przeczytaniu zarysu TRAKTATU PANDEMICZNEGO WHO widzimy, jak totalitarne rozwiązania się tam proponuje! Normalnego człowieka powinno to przyprawić o palpitacje serca- Paweł Lisicki w rozmowie z Wojciechem Cejrowskim.
Jak to się dzieje, że na naszych oczach przygotowuje się najbardziej drastyczne ograniczenia praw człowieka i jest kompletne milczenie. Nie ma sprzeciwu!
W trwających negocjacjach udział biorą przedstawiciele 194 państw członkowskich WHO, traktat pandemiczny WHO ma wejść w 2024 roku . Co tym razem zrobi polski rząd, czy odda naszą wolność agendzie ONZ- WHO tak jak oddał edukację dzieci?
To jest "dyktatorski rząd światowy z uprawnieniami do sterowania każdym rządem na świecie" – mówi Wojciech Cejrowski. Obecny szef agendy ONZ czyli WHO, Tedros Adhanom Ghebreyesus to weterynarz, który był terrorystą etiopskim a później został ministrem. Ten weterynarz zajmował się mordowaniem przeciwników politycznych, gdy był terrorystą. Obecnie mordercza Korea Północna została wybrana do zarządu WHO. Oburzał się ktoś na to? Premier? Sprzeciwił się polski ambasador w ONZ? - pyta Wojciech Cejrowski.
ZALECENIA ONZ UE W ZAPISIE TRAKTATU PANDEMICZNEGO WHO :
WHO będzie decydowało czy jest pandemia, czy jej nie ma. WHO ma narzucać działania rządom państw nie tylko w przypadku pandemii ale w przypadku „potencjalnego” zagrożenia pandemią (czyli zawsze). WHO chce usunąć dotychczasowy zapis, że „WHO ma szanować godność, prawa człowiek i wolność”. Dyrektor WHO będzie dysponował środkami finansowymi państw. WHO będzie mogło przymusowo poddawać obywateli państw procedurom medycznym (szczepienia, chipowanie, eutanazja) wbrew ich woli. Państwa mają obowiązek wdrożyć globalne cyfrowe kenkarty zezwalające lub pozwalające jednostkom przemieszczanie się, opuszczanie domu, podejmowanie pracy. WHO ma mieć moc zmieniania bądź obalania decyzji suwerennych państw w sprawach zdrowia. WHO ma dyktować o jakich faktach nie wolno mówić.
Teraz odbywa się urabianie wszystkich rządów, żeby się na to zgodziły. Oddajemy pełnię władzy w ręce totalitarnego dyktatora i co? Gdzie są ludzie, którzy widzą w tym koniec wolności człowieka?– pyta Paweł Lisicki.
Zadajmy pytanie członkom rządu wszystkich opcji politycznych, wybranym przez nas - dlaczego nie uprzedzili nas, że chcą pozbawić nas wolności lub co zamierzają uczynić by się temu sprzeciwić?
Pytam Radcę Departamentu Wychowania i Edukacji Włączającej w Ministerstwie Edukacji i Nauki, Jana Kosińskiego-Gortycha: czy zaprosił Pan na konferencję ”Rola SCWEW w budowaniu przyjaznego środowiska edukacyjnego”– rodziców dzieci niepełnosprawnych, zwłaszcza z głęboką niesprawnością intelektualną, oraz pracujących z nimi w grupach 6-8 osobowych pedagogów i psychologów z wieloletnim doświadczeniem i wspaniałymi efektami pracy, której podjęli się jej z powołania, by wypowiedzieli się, czy budowane przez ONZ i polski MEN środowisko edukacyjne będzie według nich przyjazne?
I czy oni wszyscy zapoznali się z opinią eksperta rządowego pana Grzegorza Szumskiego (artykuł Podstawy edukacji włączającej), iż szkoły ogólnodostępne mają wyższy poziom niż specjalne, więc uczniowie niepełnosprawni intelektualnie mają większe osiągnięcia naukowe (sic!) a niepożądane jest, by w klasie realizowane były dwie ścieżki edukacyjne, dla dwóch rodzajów uczniów, ze specjalnymi potrzebami i bez nich.
By nie było dyskryminacji, dzieci sprawne będą zdobywały wiedzę na poziomie dzieci z głęboką niesprawnością intelektualną czyli dwulatka lub niżej, a dzieci z niesprawnością nie zdobędą minimum umiejętności przystosowujących je do samodzielności w wykonywaniu podstawowych czynności.
W tej samej publikacji Elżbieta Neroj, ekspert ds. edukacji włączającej w MEN i przedstawiciel w UE pisze : każda szkoła ma przyjąć każdego ucznia i nie może tłumaczyć się, iż nie ma możliwości oraz działania wobec ucznia kierowane są nie tylko do środowiska edukacyjnego ale też wychowawczego czyli rodziny i otoczenia lokalnego.
ZALECENIA ONZ UE W ZAPISIE PROJEKTU EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ:
Włączenie ma być głównym sposobem organizacji edukacji –zgodnie z rekomendacją ONZ-UE - i będzie częścią polityki strategicznej państwa – czytamy w projekcie ustawy. Umowa partnerska w sprawie funduszy strukturalnych zabrania ich użycia na szkoły specjalne, ponieważ są one segregacyjne i wprowadzają dyskryminację (sic!). Uczniowie niesprawni intelektualnie w stopniu głębokim mają być włączeni do szkół ogólnodostępnych co podniesie jakość kształcenia (sic!) a każda różnorodna osoba będzie mogła się rozwijać (genderowo?). Celem edukacji włączającej jest stworzenie włączającego społeczeństwa (?). Szkoły stosujące edukację włączającą będą budowały nowe społeczeństwo (sic!). Edukacja włączająca ma objąć wszystkich uczniów (sprawnych i niesprawnych intelektualnie) i cały system edukacji, od przedszkola do studiów. Każda szkoła musi to wprowadzić a praca nauczycieli będzie kontrolowana i nadzorowana.
Czy zgodzimy się na rezygnację z wolności i światłego społeczeństwa za miskę soczewicy, czyli 25 miliardów na 10 lat bezpośrednio z Komisji Europejskiej i fundusze strukturalne dla samorządu ? Konferencja ”Rola SCWEW w budowaniu przyjaznego środowiska edukacyjnego” odbyła się w ramach realizacji projektu Opracowanie Modelu funkcjonowania Specjalistycznych Centrów Wspierających Edukację Włączającą (SCWEW), współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Priorytetu II.
Mówimy STOP Edukacji Włączającej - Zapraszamy na pikietę 19 czerwca 2023 roku o godzinie 12.00 pod Ministerstwem Edukacji i Nauki i na Konferencję Prasową o godzinie 14.00 pod siedzibą Rzecznika Praw Dziecka. Chrońmy nasze dzieci przed dewastacją polskiego systemu oświaty przez globalną dyktaturę. I te nie w pełni sprawne i te, którym należy się porządna edukacja i wychowanie a nie opieka pielęgniarzy środowiskowych.